Listing 1 - 10 of 248 << page
of 25
>>
Sort by

Book
Managementvisies : het bedrijfsleven in 2020 en wat u daarvan nu moet weten
Authors: ---
ISBN: 9025419003 Year: 2003 Volume: *61 Publisher: Amsterdam Antwerpen Business Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Nieuw perspectief op verandermanagement : ALERT transitiemanagement
Authors: ---
ISBN: 9044119397 Year: 2006 Publisher: Antwerpen Apeldoorn Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Het Rijnland-boekje : principes en inzichten in het Rijnland-model
Authors: --- ---
ISBN: 9789047002093 Year: 2009 Publisher: Amsterdam Antwerpen Business Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Kunst in zaken : gids voor cultureel ondernemerschap.
Author:
ISBN: 9052615764 Year: 2006 Publisher: Den Haag SDU

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Arbeid, tijd en flexibiliteit.
Author:
ISBN: 9055943622 Year: 2004 Publisher: Schiedam Scriptum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Aangetoonde effecten van het kantoorinterieur. : Naar comfortabele, innovatieve, productieve en duurzame kantoren.
Author:
ISBN: 9789013068405 Year: 2009 Publisher: Mechelen Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Communities dominate brands : business and marketing challenges for the 21st century.
Authors: ---
ISBN: 0954432738 Year: 2005 Publisher: London Futuretext

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Het grote boek van de creativiteit : waar een wil is, ontstaat een weg.
Author:
ISBN: 9063051220 Year: 2005 Publisher: Amsterdam Archipel

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Bij de woorden 'creativiteit' en 'creëren' denken we in eerste instantie aan kunst en grote uitvindingen. Maar de ware betekenis van creativiteit is 'scheppend vermogen'. Zo is elke gedachte die wij hebben, elke zin die wij spreken en elke actie die we ondernemen een vorm van creativiteit: elke gedachte, zin of daad zet iets in gang, heeft effect. Deze gedachtegang ligt ten grondslag aan Het grote boek van de creativiteit, het alomvattende handboek van George Parker. Hij maakt de lezer bewust van de voortdurende 'invloed' van gedachten en handelingen op zijn of haar gedrag en omgeving. Een volgende stap is te leren hoe de werkelijkheid bewust is te bespelen om langgekoesterde dromen te verwezenlijken.Aan de hand van voorbeelden legt George Parker de basisprincipes van het creatieve proces uit, beschijft hij verrassende technieken om op nieuwe ideeën te komen en reikt hij praktische strategieën aan waarmee ideeën omgezet kunnen worden in tastbare realiteit.Een denk-, lees- en werkboek dat de lezer prikkelt en inspireert en dat niet alleen bestemd is voor privé-gebruik maar ook voor op het werk.&#13;&#13;


Periodical
Slow management : stilstaan bij organiseren.
ISSN: 18725341 Year: 2007 Publisher: Schiedam Mainpress.

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Management teams : why they succeed or fail /.
Authors: ---
ISBN: 9781856178075 9780080963594 9781136437793 9781136437830 9781136437847 9781138433762 Year: 2011 Publisher: London Heinemann

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 248 << page
of 25
>>
Sort by